Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І півріччі 2017 року

Протягом І півріччя 2017 року до Головного управління статистики та відокремлених підрозділів надійшло поштою 13 звернень  від громадян.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

– праці й заробітної плати – 7 звернень;

– кадрових питань – 3;

– надання статистичної інформації – 3.

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних, колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян у 2016 році було розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики 30 січня 2017 року.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.