Увага!!!
Після реєстрації у «Кабінеті респондента» перед поданням звіту обов’язково створити та направити ЗАЯВКУ на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності органів державної статистики.
Послідовність посадових осіб при заповненні Заявки:
1. Бухгалтер
2. Директор
3. Печатка підприємства
У разі відсутності бухгалтера послідовність наступна:
1. Директор
2. Печатка підприємства
Якщо підприємство немає печатки, то останній підпис директора.
Приклад
ЗАЯВКА
На
реєстрація електронних цифрових підписів
у системі електронної звітності органів державної статистик
від____________01.01.2019______________ №______1__________
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕСТ»_ код ЄДРПОУ: _01010101 звертається з проханням зареєструвати у системі електронної звітності органів державної статистики посилені сертифікати відкритих ключів для відповідальних осіб:
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Код ДРФО* |
Посада |
Тип підпису |
Іванець Іван Іванович |
0286547890 |
Бухгалтер |
Бухгалтер |
Петрик Петро Петрович |
1478523699 |
Директор |
Директор |
ТОВ ТЕСТ |
01010101 |
Печатка |
Печатка установи |
* в стовбці «Код ДРФО» проставляється ідентифікаційний номер платника податку посадової особи (директора / бухгалтера), для установи - код ЄДРПОУ.
Керівник _____Петрик Петро Петрович______
(прізвище, ініціали)
Виконавець: _____Бухгалтер_______ __________Іванець Іван Іванович_____
(посада) (прізвище, ініціали)
Контактний тел.: ___(0101)332211_______
Для того, щоб система обробила Ваш запит потрібно натиснути на "Перевірити та відправити" в кінці даної сторінки.
Перед тим, як заявка відправиться на обробку, Вам необхідно обрати назву центру сертифікації ключів (АЦСК), ключ та пароль до нього, після чого система зможе обробити Ваш запит.
Після обробки заявки на Вашому екрані з'явиться повідомлення про підключення системи електронної звітності.