Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом
Головного управління статистики у Житомирській області

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Житомирській області (далі – Головне управління).

2. Особистий прийом громадян начальником Головного управління відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» проводиться відповідно до цього Порядку.

3. Особистий прийом громадян заступниками начальника Головного управління проводиться у визначені графіком дні, крім святкових і неробочих днів, за попереднім записом.

У разі відсутності заступників начальника Головного управління особистий прийом громадян проводять уповноважені ними посадові особи.

У разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою громадянин має право подати письмове звернення, яке реєструється й опрацьовується відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на наступний згідно з графіком особистий прийом відповідним заступником начальника Головного управління.

4. Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління затверджує начальник Головного управління.

5. Інформація про Порядок і графік особистого прийому громадян розміщується на офіційному вебсайті Головного управління та в приміщенні Головного управління в доступному для вільного ознайомлення місці.

6. Попередній запис на особистий прийом до начальника Головного управління та його заступників проводять працівники відділу документального забезпечення та контролю виконання Головного управління відповідно до покладених на них обов'язків. Запис на прийом до начальника Головного управління проводиться у разі, коли порушене громадянином питання не вирішено після особистого прийому заступниками начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.

7. Вхід до приміщення Головного управління осіб, які мають при собі зброю, громіздкі речі, перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, мають явні ознаки психічного розладу або поведінка яких створює небезпеку для оточуючих, забороняється.

8. Для запису на особистий прийом керівництвом Головного управління та участі в особистому прийомі громадяни пред'являють документи, що посвідчують їх особу, а в разі представлення інтересів інших осіб також документи, що підтверджують відповідні повноваження.

Під час попереднього запису на особистий прийом керівництвом Головного управління фіксується прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, номери контактних телефонів чи відомості щодо інших засобів зв'язку з ним.

Крім того, з'ясовується, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що їх подає громадянин для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

З'ясування інших відомостей про громадянина, його представника, одержання іншої інформації, що не стосується змісту порушуваних питань, під час попереднього запису на прийом керівництвом Головного управління забороняється.

9. Посадова особа, яка проводить особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого, неупередженого та оперативного розв’язання поставлених відвідувачем питань може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів Головного управління або одержувати від них необхідну інформацію.

10. Попередній запис на прийом громадянина керівництвом Головного управління не проводиться у разі звернення:

-      одного й того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо воно вирішено по суті;

з питання оскарження рішення з порушенням терміну його подання, визначеного статтею 17 Закону України «Про звернення громадян»;

-      особи, визнаної судом недієздатною;

-      при відсутності документів, що посвідчують особу громадянина, а в разі представлення інтересів інших осіб - ще й документів, що підтверджують відповідні повноваження.

Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз'яснення.

11. Повторний прийом громадянина з питання, розглянутого керівництвом, проводиться в разі, якщо питання, порушене в першому зверненні, не було вирішено по суті.

12. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.

13. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом керівництвом Головного управління з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

14. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних відносинах з такими громадянами. Присутність на особистому прийомі інших осіб, ніж передбачено цим пунктом, забороняється.

15. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі керівництвом Головного управління неможливо, громадянин подає письмове звернення, яке має бути оформлене та розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

16. Звернення громадян, оформлені на особистому прийомі, реєструють працівники відділу документального забезпечення та контролю виконання Головного управління, відповідно до покладених на них обов'язків.

17. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (на його бажання).

18. 3а результатами особистого прийому громадян керівництво Головного управління вживає у межах своїх повноважень заходів, передбачених законодавством.

19. Відділ документального забезпечення та контролю виконання Головного управління систематично аналізує й узагальнює звернення громадян на особистому прийомі керівництвом Головного управління та щокварталу подає Держстату інформацію щодо стану розгляду звернень громадян і особистого прийому громадян.