Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І кварталі 2016 року

Протягом І кварталу 2016 року до Головного управління статистики та відокремлених підрозділів надійшло 9 звернень громадян, з них:

поштою від громадян –5;

– на особистому прийомі – 4.

За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення, з урахуванням якого до Головного управління статистики звернулося 17 громадян.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

– кадрових питань – 4 звернення;

– надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій – 3;

– праці й заробітної плати – 2.

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних та звернень щодо корупційних дій  не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Так, у зв’язку із кадровими змінами, наказом від 05 січня 2016 року № 05 поновлено Графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики і відокремлених підрозділів та наказом від 30 березня 2016 року № 61 поновлено Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги.

З метою оперативного реагування на звернення громадян наказом від 18 березня 2016 року № 58 запроваджено гарячу телефонну лінію з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, про що повідомлено на офіційному веб-сайті ГУС.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на оперативних нарадах у керівництва Головного управління статистики.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.

Додаток 1
ф. 1.1

ДОВІДКА
щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
за період з 01.01.2016 по 31.03.2016

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

5

1

0

0

0

0

5

0

5

0

0

0

0

0

0

0

13

2

Від громадян на особистому прийомі

4

0

0

0

0

0

4

0

4

0

0

0

0

0

0

0

4

3

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 з них:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1

від місцевих органів державної влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4.2

від Держстату

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

9

1

0

0

0

0

9

0

9

0

0

0

0

0

0

0

17

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

Додаток 2
ф. 1.2

ДОВІДКА
щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
за період з 01.01.2016 по 31.03.2016

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

010

020

030

040

050

060

070

080

090

100

110

120

130

140

150

160

170

180

190

у тому числі:

200

210

220

230

240

191

192

193

194

195

196

197

1

Від громадян поштою

5

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

0

0

1

0

0

2

0

0

0

0

0

0

13

2

Від громадян на особистому прийомі

4

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

0

0

3

0

0

1

0

0

0

0

0

0

4

3

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 з них:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1

від місцевих органів державної влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4.2

від Держстату

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Разом

9

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

0

0

4

0

0

3

0

0

0

0

0

0

17

010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальний захист; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона здоров'я; 090. Комунальне господарство; 100. Житлова політика; 110. Екологія та природні ресурси; 120. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 130. Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт; 140. Культура та культурна спадщина, туризм; 150. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 160. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації;  170. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 180. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 190. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 191. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 192. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 193. Кадрові питання; 194. Надання статистичної інформації; 195. Надання роз'яснень з питань застосування статистичної методології; 196. Надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 197. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 200. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 210. Діяльність органів місцевого самоврядування; 220. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 230. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 240. Інше.